Agilityfri weekend – tid til gulvlægning og hygge i Køge

Ask-gulv er lagt, nu mangler der lister og småfinish samt en væg i den ene ende, så gæster har eget værelse

Torsdag fik vi hjælp af Mickey til at lægge gulv på 1.salen. Jeg selv lagde hele undergulvet (lyddæmpende) og Mads/Mickey lagde parketgulvet. Jeg havde regnet med, at det tog et par dage, men sørme om ikke de vakse mænd fik det ordnet på 1 dag. Tusind tak for hjælpen Mickey!

Fredag cyklede Mads og jeg til Køge. Butikkerne havde åben til kl. 22. Vi startede med en lækker kølig tjekkisk øl på en cafe ved siden af en masse billigt jagtudstyr. Fik dog ikke købt noget udstyr, men havde en hyggelig aften og cyklede så hjem igen. ØHHHHH jeg troede ellers, at jeg var godt polstret på måsen, men åbenbart ikke nok. For pokker, hvor har jeg haft ondt i bagen de sidste 2 dage. Jeg er ikke vant til at cykle.

Flot gulv.

Jeg er total bagud med besvarelser af e-mails og opdatering af hjemmesider. Men hold da op, hvor har det været tiltrængt at være uden for onlinerækkevidde. Hundene er ikke blevet trænet, men vi har hygget og gået ture på marken og i skoven.

One Response to Agilityfri weekend – tid til gulvlægning og hygge i Køge

  1. Hejsan
    Hittade hit när jag sökte efter kontaktuppgifter till Sara Lorentzen. Hittade ingenting men såg att du är uppfödare till Simic iaf, så jag tänkte kolla om du har mejl eller nummer till henne?
    Beställde och betalade ett hundhalsband för nästan 2 månader sedan av henne på en tävling, men har fortfarande inte fått något hemskickat…

    Hade varit jättetacksam för konatktuppgifter.
    sarah@bofastening.se

Skriv en kommentar