Dyrlægetjek af 4 hunde – besøg fra Jylland

Hold fast, hvor er det bare dejligt, når man har en god dyrlæge, som man godt kan lide og som kan lide mine hunde. Det er bare så utrolig vigtig for mig, at jeg føler mig tryg ved dyrlægen. Og så længe, at hundene elsker at komme til dyrlægen Randi (St. Heddinge Dyrehospital), så kunne jeg aldrig drømme om at skifte dyrlæge.

Selv Du Der synes Randi er dejlig. I dag bad Du Der sågar om at blive nusset igen og igen (den berømte “hook”) blev brugt flittigt. Du Der er meget sensitiv, og der er virkelig dyrlæger, som hun hader og er meget bange for – men ikke Randi.

Vovserne blev vaccinerede og var alle i fin form. Dyrlægen sagde, at de havde en flot hvilepuls, især Kizz Me fik ros! Og Flickan fik ros for sin flotte pelskvalitet.

Vægten:

  • Du Der 18,3 kg (har tabt sig 1 kg på 1 md nu)
  • Kizz Me 17,9 kg
  • Flickan 17,1 kg
  • Panik 15,7 kg

    Kizz Me opnåede titlen RBM med 100 point i rally begynderklassen

Lørdag var jeg til rallyprøve med Kizz Me, Flickan og Panik. Blogger måske om det senere. Men kan da fortælle, at Panik fik 94 point i ekspert (1 point fra cert), Flickan fik 96 point i ekspert og sit første cert, Kizz Me fik 100 point i begynder og vandt klassen med 14 sek. til hunden på 2.pladsen!! Video ligger på min youtubeside.

Kizz Me og Mikkel p(r)utter i campingvognen

Min Søster, hendes mand og deres 2 dejlige børn har været på besøg fra søndag til mandag. Søndag aften blev mine nevøer og jeg enige om, at vi ville sove i campingvognen sammen med Kizz Me. Nøj, hvor vi bare hyggede. Og hold da fast mand, hvor var vi gode til at grine og slå prutter – den ene større end den anden.

Kizz Me er en utrolig dejlig hund – også hvad børn angår. Lige så hurtig og frisk hun er, lige så dejlig afslappet er hun, når der skal puttes i sengen. Magne og Mikkel hyggede sig gevaldigt.