Kizz Me skal til DM i rally 

.

DKLPCH DKRLCH DKRSCH Asasara Explosive Kizz Me

I sidste øjeblik (2 dage før DM) er Kizz Me blevet udtaget til DM i rally i championklassen. 

Jeg har ikke trænet rally i et halvt år med hende (har mistet lysten til rally). Men Kizz Me er jo en stjernehund, og hun kører den på rutinen på lørdag. Måske ender det med, at jeg kommer til at holde af rally igen. Jeg glæder mig ihvertfald nu rigtig meget til det DM. 

Jeg har tænkt mig at give den hele armen på banen og Kizz Me gør jo alt for mig. Så jeg tror på det!

6 Asasarahunde er udtaget til DM :

  • Asasara Go Go Slash Enzo i LP eliteklassen
  • Asasara Kom Her Atju i LP klasse 1
  • Asasara Jam Jam Pizza i rally i ekspertklassen (dog frameldt pga. drægtighed)
  • Asasara Be My Ecco i rally ekspertklassen (dog frameldt, da han er i himlen)
  • Asasara Go Go Mega-Byte i rally i championklassen 
  • Og nu Asasara Explosive Kizz Me i rally i championklassen 

Jeg er smadder stolt af mine afkoms flotte deltagelse i DM i lydighed og rallylydighed. 

Skriv et svar

