Præmieuddelingen til vm

Nøj hvor er jeg skuffet. Til Præmieuddelingen kom en fin herre og gav hånd til alle på skamlen men ikke mig. Og da der var nationalsang kom han med 1 buket blomster. Først og fremmest er nationalpangen ikke noget man skal forstyrre. Det var bare så tarveligt. Holdet fik nogle bitte små a brædt som præmie – 10 cm høje – og en buket blomster til deling. Nationalsangen havde jesper heldigvis med på en cd – for den som dkk havde sendt, var på cd i et format som ikke kunne afspilles. Vi sang af alle kræfter. Tak til de skønne supportere. Jeg lægger mig nu til at sove efter en indholdsrig weekend. En lang rejsedag venter når jeg vågner. Tak for alle til lykke sms og mails. Jeg har ikke fået svaret alle – sorry.

——
Kh Lone

3 Responses to Præmieuddelingen til vm

  1. ThomS says:

    … og så er jeg i øvrigt ligeglad med præmiernes størrelse!!! (men jeg kan godt forstå din skuffelse ved selve overrækkelsen)… meget mærkeligt fra arrangørernes side…

  2. ThomS says:

    HOLD DA KÆFT hvor er det godt gået!!!! (og undskyld mit ord-valg her i din blog)! Jeg sidder stadig med tårer i øjnene efter at have set jeres KANON-løb på YOUTUBE! Nøøøøøøj, hvor er det bare…. lige i skabet! Jeg er VILDT imponeret!
    … og så skal jeg ikke beklage mig over nødvendige skarpe vendinger m.m. i vores hal når vi træner… urgh…
     
    KÆMPE KÆMPE MEGA tillykke… 1000 kram og tillykke-kys
    Sofie

Skriv en kommentar