Jeg var i TV2Østjyl. torsdag – Makker skal opereres igen

 
Computer Panik, Du Der og jeg blev filmet ude ved Frisjenborg i starten af ugen. TV-spottet skulle bruges i TV2østjyllands udsendelse om, hvad der sker i weekenden.
Se udsendelsen på: http://www.guide.dk/tv-guide.asp
 
Græder Makker var ved dyrlæge i morges. Han blev først undersøgt, og peb en del, da dyrlægen rørte ved skulderen. Så blev Makker bedøvet, og der blev udtaget noget ledvæske, som blev undersøgt. Det viser sig, at han har kraftig betændelse i leddet. Han fik derefter lagt en såkaldt blokade ind i skulderen og får igen remadryl. Har nu fået en ny tid til operation den 28. september.
Dyrlægen roste Makker fordi han er så rolig. Det var udsædvanligt, at Makker kun skulle have bedøvelse for en 5-kilos hund. Lige nu har jeg taget Makker med til "opvågning" her på min arbejdsplads. Se billede:
One Response to Jeg var i TV2Østjyl. torsdag – Makker skal opereres igen

  1. J says:

    Linket til udsendelsen virker ikke mere, men jeg fandt det alligevel:http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=379093&r=7 

Skriv et svar

